Klinik Pilates

Klinik Pilates Nedir?

Klinik Pilates, kişinin omurga sağlığını düzeltmek, kas iskelet sistemi ile ilgili hastalıklardan (skolyoz gibi omurga sorunları, kas ağrıları, kas romatizması, bel ve boyun fıtıkları, diz problemleri, ayak bileği sorunları vs) korumak ve tedavi etmek için uygulanan pilates yöntemidir. Klinik Pilates uygulanan her hasta fizik tedavi uzman hekimi tarafından değerlendirilir. Hekimin uygun göreceği tedavi programına göre diğer tedavileri takiben ya da diğer tedavi yöntemleri ile birlikte uygulanabilir. Uygun görülürse doğrudan klinik pilates ile tedaviye başlanabililr. Diğer tedavi yöntemleri gibi klinik pilates de tedavi yöntemlerimizden biridir. Burada önemle üstünde durulması gereken hastanın uzman doktor kontrolünde ve gözetiminde olması ve klinik pilatesin uzman ekip tarafından uygulanıyor olmasıdır.

Klinik Pilates, postürün düzeltilmesi, güç ve esneklik artışını sağlaması yanı sıra beden kuvveti, denge, koordinasyon, kan dolaşımı ve genel anlamda formu korumak açısından da iyileştirici ve geliştirici etkiler sağlayan bir yöntemdir.

Klinik Pilates egzersiz sistemi sadece birçok egzersiz türünde olduğu gibi kasları harekete geçirmeyi hedeflemekle kalmayıp aynı zamanda diğer egzersizlerde genellikle göz ardı edilen önemli bir nokta olan vücudun dengede olmasını da hedef alır. Çekici olan bir yönü de egzersizlerin birçok tekrara dayanmasından çok, çeşitli hareketlerden oluşmasıdır.

Klinik Pilatesi Kimler Yapabilir?

Klinik Pilates egzersizleri her yaştan insanın rahatlıkla uygulayabileceği bir egzersiz sistemdir. Ayrıca Klinik Pilates egzersizleri engelli bireylere de adapte edilebilir. Dansçılar ve sanatçılar tarafından özellikle tercih edilmektedir. Çünkü kas gelişimini sağlarken kasları kalınlaştırmadan sıkı bir görüntü sağlamaktadır.

10 derste farkı hissedecek, 20 derste farkı görecek, 30 derste ise farklı bir bedene sahip olacaksınız.
Joseph Pilates